Dag 10 + 11 Whistler

17 september 2018 - Whistler, Canada

Dag 10 is er één die we snel willen vergeten. Het regende de hele dag en nacht en ook niet te zuinig.
Je kon ook echt helemaal niets doen.
Het leek spookstad.
De hele dag in de camper verbleven en ons vermaakt met lezen, reisverslag maken en foto's uitzoeken. Het kan maar gebeurt zijn.
's avonds hebben we lekker hamburgers gegeten en daarna zijn we lekker ons bed in gedoken.

Dag 11 was een heerlijke dag! ZON!!!! Ja jullie lezen het goed!
We hebben heerlijk gewandeld, de mannen wat verder dan wij want die wilde een uitdaging aan na een dag binnen zitten.
Wij waren 15.45 weer terug en hun om 17.15 uur.
In die tussentijd hebben wij weer heerlijk van de zon genoten.
Vannacht slapen we nog in Whistler en morgen gaan we naar 100 Mile House.

Vandaag gereden 60 km  Totaal 1012.6 km

1. Nelleke Boeve-Hannessen:
    18 september 2018
    Nou luitjes leuk om jullie te volgen..... hopelijk vanaf nu zonder regen.
    Gefeliciteerd met Fynn
    Ben benieuwd naar het vervolg van jullie reisbelevingen🚍
  2. Rudy en Gerard:
    18 september 2018
    We hebben met veel plezier jullie verslagen gelezen en zijn blij dat de verslagen goed zijn overgekomen. Fijn dat we jullie zo goed kunnen volgen. O ja natuurlijk hartstikke gefeliciteerd met de nieuwe Brandenburger. Goeie reis verder en veel plezier! 🐼☀️☀️🚐😍
  3. Piet:
    Nou dat was even lezen.
    Jullie hebben het koe en nat gehad maar ook zo'n. Het zijn leuke verslagen.
    Fijne vakantie nog.
  4. Jolanda:
    18 september 2018
    Wauw luitjes wat een mooie foto's, Marc jouw vogels of niet dan😘
    Wat een pracht land, genieten maar😃
    Leuk om mee te genieten
  5. Raymond den Daas:
    18 september 2018
    Fantastische buurtjes heel leuk om jullie te volgen ik heb al wat plaatjes voorbij zien komen. Het is prachtig mooi daar en geniet er enorm van. Allen daar gefeliciteerd met Fynn weer een wondertje in jullie familie. Poes is niet meer weg te jagen bij mij zij krijgt de alle aandacht en dat merk je goed. Heel veel plezier in dat mooie Canada we gaan het allemaal bekijken jullie belevenis.

Groetjes

Gekke buurman
  6. Brenda:
    18 september 2018
    Oooh toch nog een keer zon! Nu hopen dat hij vaker tevoorschijn wil komen. Dikke kus
  7. Ton:
    18 september 2018
    Top dit log, scheelt een hoop appen 😜
    En eindelijk zon, nu een touwtje erom heen binden en meeslepen dat kreng 😂
  8. Tineke en leo:
    18 september 2018
    Mooie foto's ziet er goed uit vooral de natuur schitterend.
  9. Lilian:
    18 september 2018
    Hoe is jullie camper? Net zoiets als we in the USA hadden? Hopelijk houden jullie het zonnetje, want steeds regen is ook niet leuk. Geniet er allemaal van. 👋
  10. Hilbert:
    18 september 2018
    Eindelijk weer eens zo'n.
  11. Paul van Selm:
    18 september 2018
    Erg leuk om jullie te volgen 😀
  12. Ester en Debbie:
    19 september 2018
    Hallo lieve buurtjes, ik hoef niet te vragen of jullie het goed hebben daar. Te gek om mee te kijken en mee te lezen. Goed genieten daar, dan genieten we hier mee 😉 en uhhh, GEFELICITEERD met Fynn 🎉💋
  13. Ivo:
    19 september 2018
    Zo, je zoon had eindelijk even tijd om op zijn gemak alles te lezen met een smurf op zijn borst , en grote smurf die lekker aan het knuffelen is .
    Goed te lezen dat jullie het naar je zin hebben en dat jullie toch al heel veel gezien hebben.
    Ow en Opa bij wallmarkt hebben ze ook “cars” he 😜
    Heel erg jammer van de regen dus hopelijk mooier weer de rest van de vakantie.
    Je weet slangen en spinnen houden niet van regen 😂
    Wel spannend zeg yogi bear tegenkomen, maar goed een zekere tante er niet was anders waren jullie doof geweest.
    Ik kan niet wachten op de rest van de verslagen en jullie avonturen
  14. Hilbert:
    20 september 2018
    Zo te zien een mooie dag 😎