Dag 19 Banff

25 september 2018 - Banff National Park, Canada

Vandaag hebben we een wandeling gemaakt vanaf hotel Banff Fairmont Springs Hotel naar de sky tram. Het was een prachtige wandeling door de bossen, waar we met heel veel moeite de ingang van hebben gevonden. Met de sky tram gingen we omhoog, wat prachtige vergezichten opleverde. Boven aangekomen, hebben we weer mooie foto's gemaakt, en Tom is nog een stukje verder naar boven gelopen. Daarna hebben we een lekker bakje koffie gedronken, en zijn we weer naar beneden gegaan.

Vervolgens zijn we weer terug gewandeld, en onderweg hebben we nog twee hertjes gezien. We zijn nog even het hotel ingelopen en toen was het inmiddels al drie uur. We wilden een high tea doen, maar daar was het al te laat voor. Toen besloten we om maar weer wild te gaan spotten. Héél veel elken hebben we gezien.

Omstreeks 18:00 waren we weer op de camping. Marit heeft die avond pasta gemaakt. Daarna foto's gekeken, thee gedronken, en naar bed. Morgen om 6:30 opstaan, beetje vroeg.