Dag 22 Kelowna

28 september 2018 - Kelowna, Canada

Vanmorgen zijn we maar Myra-Bellevue Provincial Park geweest.
Daar hebben we een stuk van de lost trail gelopen.
Marit zag een slang een bruine met ringen op zijn lijf toen we begonnen met lopen dus de rest van de trail vond ik iets minder leuk.
Ik heb in voor de zekerheid maar flink met mijn stokken getikt.
Verder geen wild gezien dus dat was wel jammer.

Na een lekker kopje thee in de camper zijn we doorgereden naar een lavendel farm.
Daar hadden ze een prachtige tuin met allerlei lavendel soorten.
Het gebouw stond op de top van een berg met een uitzicht over een meer en bergen, daar wil ik ook wel iedere ochtend wakker worden en werken, geweldig!
We hebben wat thee gekocht en zijn naar het stadje gereden.

Daar aangekomen hebben we lekker een stukje gewandeld.
Kelowna is een verrassend plaatsje met een haventje.
Ze hebben een leuk stadspark aan het water met volop speelgelegenheid voor kinderen.

Wij hebben lekker in de zon gezeten en gelegen en zijn na zo een anderhalf uur weer naar de camper gelopen en naar de camping gereden.
Een lekker rustig dagje dus, ook wel eens lekker.

Vanavond hebben we lekker aardappels, broccoli en een gehaktbal gegeten.
Was wel weer eens lekker om aardappels te eten.
Meestal eten we makkelijke gerechten met rijst of pasta.
Morgen gaan we weer wat zuidelijker.
we gaan iets van de route afwijken en rijden een stukje verder door naar het warmste plekje in het zuiden van Canada Osoyoos.
Ik zat alleen net te kijken wat er leeft lees ik ratelslangen (al iets minder leuk dus)
We gaan het beleven morgen!

1. Hilbert:
    29 september 2018
    Een rustig dagje is ook lekker. Morgen maar om slangen heen lopen.
  2. Piet:
    29 september 2018
    Dit was een hoop om te lezen. Mooie foto's. En ehh is het mogelijk dat de wilde dieren in de USA de dieren in Canada gewaarschuwd heb voor campers met Hollanders. 😂😅😆
  3. Ton:
    29 september 2018
    Wel, vet. Een stukje desert in Canada. Uniek gebied, leuke variatie op alle meren, watervallen en rivieren 😂
  4. Ivo:
    1 oktober 2018
    Marit heb je een foto van de slang gemaakt 😇
  5. Tineke en leo:
    1 oktober 2018
    Het klinkt in ieder geval heel erg leuk lekker genieten en nog heel veel plezier
  6. Lilian:
    2 oktober 2018
    Ja jolanda, slangen zijn niet jouw ding 😜