Dag 17 + 18 Lake Louise

24 september 2018 - Lake Louise, Canada

Dag 17
'S morgens hebben we in Jasper heerlijk vers brood, scones en appelgebak gehaald en zijn we doorgereden naar Lake Louise. Onderweg genoten van mooie uitzichten hier en daar, sneeuw op de bergen, fantastische gletsjers en uiteraard weer mooie meren. De camping was prima, alleen een beetje veel herrie van de trein. De trein toeterde iedere keer omdat de camping precies in de bocht ligt en het een enkel spoor was. Dit was een waarschuwing voor de tegenligger omdat het onoverzichtelijk was. We zijn Lake Louise village ingegaan om wat boodschappen te doen maar uiteindelijk besloten we om uit eten te gaan. We hebben lekker genoten van biefstuk en zalm.

Dag 18
Vanmorgen, na het ontbijt, zijn we naar Lake Louise (het meer zelf) gereden. We hebben daar de route langs het meer gelopen van vier kilometer, mooie foto's gemaakt. Vervolgens zijn we doorgereden naar Banff, waar we een camping opgezocht hebben voor twee nachten. We zijn de stad een beetje doorgelopen, we hebben fudge gekocht, ijs gegeten en uiteindelijk zijn we beland bij de Mexicaan. Daarna hebben we nog even boodschappen gedaan. En toen, was het weer de hoogste tijd om ons bed op te zoeken.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hilbert: