Dag 9 Whistler

15 september 2018 - Whistler, Canada

Deze vakantie is voor ons het allermooiste nieuws dat vandaag 15-9-2018 om 14.30 Nederlandse tijd Fynn Brandenburg geboren is. Hallo Fynn blij dat je er bent, met alles erop en eraan!
We kunnen niet wachten om je over 3 weken in het echt te kunnen bewonderen.
Ivo en Brenda gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon en Luca ook gefeliciteerd, je bent nu eindelijk de grote broer! Een hele dikke knuffel van oma en opa.
Gelukkig is er internet en beleven wij op afstand ook bijna alles mee.

Wij zijn vandaag om 8.15 vertrokken uit Campbell River naar de ferry in Nanaimo.
Deze vertrekt om 11 uur en we hebben niet gereserveerd.
Kaartje kopen was geen probleem er was nog plek,het is 1uur en 40 minuten varen.
We waren om 12.40 aan de overkant in Horseshoe Bay.
Vanuit daar met een tussenstop voor wat boodschappen zijn we doorgereden naar Whistler.
Op de rand van de bergen hadden we een hele mooie plek met een prachtig uitzicht.
Dit was op Whistler RV Park and Campground.

Marit ging vandaag koken en had een heerlijke pasta gemaakt.
Dat mag ze nog eens doen !

's avonds zijn we met de computer bezig geweest en het zag ernaar uit dat het ging lukken om eindelijk een reisverhaal te kunnen schrijven.
Voor de eerste keer laat naar bed en lekker uitslapen morgen want met het weer wordt het morgen helemaal niets.
De hele dag regen dus dat wordt binnen blijven.

Jammer maar het is niet anders.

Dag 9: 171 kilometer gereden Totaal: 952.6