Dag 7 Campbell Creek Vancouver Island

13 september 2018 - Campbell River, Canada

Na onze boottocht besloten we gezien de tijd nog een stuk te gaan rijden richting Campbell Creek.
Aangezien we over een hele gevaarlijke weg moesten, gevaarlijk door allerlei werkzaamheden aan de weg zoals bomen weghalen en rotsen afhakken,besloten we zo ver te rijden als verantwoordelijk was en kon.
De weg werd namelijk tussen 21 en 7 uur afgesloten.
We eindigde dus in Ucluelet op een camping die niet meer bemant was op kantoor maar waar je door middel van een plattegrond een plekje mocht kiezen.
Prima systeem! In de ochtend meld je jezelf en dan word alles geregeld.
Hier hebben we dus de nacht doorgebracht.

Na een mooie drukke route kwamen we aan op Salmon Point Resort Park en Marina.
We hadden een prachtige plek (24) aan het water, fantastisch uitzicht.
Zo een mooi plekje hadden we nog niet gehad met zo een uitzicht.

Toen riep echter de plicht want de was moest gedaan worden.
Op zich is dat niet zo een probleem maar alles wat niet in de droger kan moet je ergens ophangen en dat valt niet mee als het alleen maar in de camper kan.
Maar het is gelukt al duurde het 3 dagen voor dat alles droog was.

Tom was de kok vanavond en die had een heerlijk maaltje gekookt.
Aardappels, broccoli, bloemkool kaassaus en braadworst.
Meer Canadees kon het niet.
Dat was niet eenvoudig op 3 pitten maar toch goed gelukt.
Voortaan maar wat eenvoudiger!

Morgen weer een nieuwe spannende dag.

Dag 7 231 kilometer gereden Totaal: 727.6 kilometer

PS Brenda en Ivo heel veel sterkte morgen!
Wij denken en leven met jullie mee!
Een hele dikke knuffel, ook voor Luca!